Eszter, aki nem ír kommentet 2014.05.29. 21:16

Első teszt: CBA

 

Azt gondoltam első az első tDSC_0515.jpgesztet nem egy hipszter kávézóban, vagy csilli-villi étteremben fogom megejteni, hanem nemes egyszerűséggel  sarki CBA-ban. Mivel szeretem a kihívásokat, játszani meg pláne, ezért úgy döntöttem, hogy picit csavarok a dolgon.

 

 

 

 

 

Szokásos esti bevásárlásból nem lehet postot írni, így arra jutottam, hogy megpróbálok ezer forintból bevásárolni vacsorát, reggelit, valamint a holnapi ebéd alapanyagát is. (Egy személyes háztartás egy szem kutyával)

Szóval bementem a boltba és most kizárólag az árakra koncentráltam. Sem az alapanyagok sem a minőség nem számított. Vettem például 179(!) Ft-ért 10 dkg csomagolt párizsit. 

A helyzet az, hogy nem gondoltam volna, hogy sikeres lesz a tervem kivitelezése, de majdnem összejött. Méghozzá azért csak majdnem, mert mellé nyúltam és sikerült a legdrágább zöldborsót levennem a polcról, így kifutottam a keretből. Ha azt veszem meg, aminek ki volt írva az ára, akkor sikeres a projekt. 

Így tehát a három étkezés 1180 Ft-ból jött ki. A durva az, hogy a 179 Ft-os virslit még 10 Ft-al olcsóbban kaptam a fene tudja miért.

DSC_0520.jpg

A kasszánál külön kellett szólnom a paypass használata miatt, szóval úgy láttam még nem figyelik a kártyán a jelet, de majd rászoktatom őket. Erre meg arra, hogy picit lehetnének kedvesebbek is a vevőkkel. Érdekes módon a Népszínház utcai CBA-ban mindig jófejek az eladók, de itt az Alagút utcában szörnyen életunt az összes. Pár napra kicserélném őket, szerintem az lenne az igazi motivációs tréning. Na mindegy.

Szóval...

Abba mondjuk még nem mertem bele gondolni, hogy ezek a cuccok miből vannak, bár őszintén szólva lehet, hogy Drazsé (az egyszem kutya) degeszre tömi ma magát, ha az én vacsorámat is ő eszi meg végül.

Ha túléltem folytatom a tesztelést. 

Címkék:#wetrybudapest #paypass #esztertesztel esztertesztel #keresdajelet Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://esztertesztel.blog.hu/api/trackback/id/tr66230003

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása